Vi havde tidligere fundet egnede lokaler med reference til virksomheden, og denne gang faldt valget på Ny Carlsberg Glyptotek. Museets festsal med søjler og kunst dannede den smukkeste ramme om mødet.
Når en bygning er et kunstværk i sig selv og en del af virksomhedens historie, bliver det også en del af brandingen og en ekstra oplevelse for aktionærerne. Og hvis nogen var i tvivl om, hvorfor netop den lokalitet var valgt, blev al tvivl manet til jorden efter velkomsten, hvor referencer til bygningen og historien blev inddraget.
Det var med stor respekt for omgivelserne, at vi designede og producerede mødet. Scene og lærred skulle have plads uden at tage al magten fra rummets arkitektur og kunst. Og lyssætningen skulle både styrke virksomhedens profil og skabe den rigtige stemning i et meget smukt rum.
I Get Visual synes vi, at Carlsberg tog det rigtige valg, da Glyptoteket blev valgt til, og alle parter var enige om, at Carlsberg Group blev profileret på flotteste vis.
Vil du inspireres til, hvordan mødesteder kan gøre noget særligt for virksomheden, så lad os give et uforpligtende bud. Vi hjælper gerne med at booke det, som vi i samarbejde finder frem til.