Mødet som branding
Socialdemokratiet – kongres med branding
Socialdemokratiet afholder en årlig kongres, hvor partiets profil bliver understreget af scenens udtryk. Branding er således en vigtig del af kongressen.
Partiformanden ville gerne signalere en omstillingsproces i partiet og introducere en ny profil, der var tro mod partiets lange historie.
Derfor har Get Visual designet et nyt sceneudtryk, hvor specielt en ny talerstol var et udtalt ønske fra formanden.
Ny talerstol med branding af Socialdemokratiet

De væsentlige elementer i scenefornyelsen er ny panelbordsfront og talerstol. Begge elementer er udført i egetræ – et materiale, som rækker mere end 1.000 år tilbage i Danmarkshistorien, og som gennem tiderne har haft stor indflydelse på dansk design og håndværkstraditioner.
Materialevalget understøtter således Socialdemokratiets selvforståelse med hensyn til kvalitet, historie og forandring i det danske samfund.
Scenografi, der understøtter budskaber

Som en hyldest til Socialdemokratiets grundtanker, har ”frihed, lighed og fællesskab” en fremtrædende placering på både scenepodie og talerstol. Lange linjer symboliserer de tre dyder, ligesom partiets symbol ”rosen” indgår som en del af ornamenteringen.
Yderligere er der hentet inspiration i partibogstavet. ”A-ets” geometri går igen mange steder i designet således, at de fleste linjer har reference til det store ”A”.
Når Get Visual designer og producerer scenografi til kunderne, arbejder vi på langtidsholdbare løsninger, der kan genbruges. Det er altid med respekt for og med udgangspunkt i kundens visuelle identitet og deres designmanual – også selvom der ofte bliver brugt materialer, som ikke er beskrevet i manualen.
Brug for inspiration til branding af virksomheden gennem møder?
Vi giver gerne flere eksempler på, hvordan en scenografi kan gøre noget særligt for dit møde – uanset størrelsen. Jo tidligere vi er med i processen, jo bedre kan vi inspirere til en løsning, der passer præcis til din virksomheds profil.
- Ring 5060 6060
- Skriv til