CASE - A.P. MØLLER-MÆRSK

A.P. Møller–Mærsk Capital Markets Day i Operaen

RESPEKT FOR RUMMETS ARKITEKTUR

Når der bliver valgt et mødested med unik og verdensberømt arkitektur, og hvor bygningen er en historiefortælling i sig selv, er det med største ydmyghed og respekt for rummet, at Get Visual designer og producerer mødet.

NÅR MØDESTEDETS ARKITEKTUR BLIVER EN DEL AF SCENOGRAFIEN

A.P. Møller–Mærsk A/S valgte at bruge Operaens foyer til deres Capital Markets Day 2018. Trapper til første balkon dannede en naturlig ramme om det areal, der blev indrettet til mødet, og skabte på en og samme tid et intimt møderum og et godt samspil med arealer til netværk og catering.

En lille scene under balkonen sikrede at alle deltagere kunne se både talere og præsentationer. Gennem baggrunden i mat akryl, var der kig til både koncernens hovedsæde og Amaliehaven.

At bruge Operaen som mødested giver nogle unikke rammer, der kræver minimal indretning for at gøre rummet til virksomhedens eget. Og de store glasfacader mod havneindløbet giver mulighed for enkel branding ved deltagernes ankomst.

Maersk_CMD_2018_2

 

INSPIRATION TIL ALTERNATIVE MØDERUM?

Måske har du allerede et unikt sted i tankerne, der er egnet til dit møde – enten af historiske årsager, eller fordi du synes, rummet er smukt.

Hos Get Visual rådgiver vi gerne om valg af sted. Og har du brug for inspiration til, hvordan indretning og arkitektur kan gå hånd i hånd og gøre noget særligt for virksomheden, så lad os give et uforpligtende bud.

Vi hjælper også gerne med at booke det sted, vi i samarbejde finder frem til.

Kontakt Get Visual i Aarhus eller København

Ring eller skriv, du vælger selv:

Måske er der en Get Visual-medarbejder, du allerede kender.