Visuel kommunikation i form af et interview eller en reportage om jeres virkelighed, kan bidrage til at sætte den helt rigtige scene ved f.eks. jeres kapitalmarkedsdag, lederkonference eller årsmøde. Det skal naturligvis være tilpasset begivenhedens udtryk og form, så den understøtter jeres formidling af de faglige budskaber.
Den visuelle kommunikation kan skabe stemninger eller visualisere komplekse problemstillinger på en helt anden måde end det traditionelle slideshow. Ved at tænke f.eks. video ind tidligt i planlægningsfasen, kan mødet blive en anderledes oplevelse for deltagerne, ligesom det er muligt at bygge op til mødet på en effektiv måde.
Tag Get Visual med tidligt i planlægningsfasen som sparringspartner. Jo før, vi er med i forløbet, jo bedre kan vi planlægge og producere netop det indhold som passer til jer og jeres møde. Det er muligt at bestille alt fra den klassiske videofortælling til indhold, der passer til de helt store skærme. Og ønsker I dokumentation af mødet eller optagelser til de sociale medier, klipper vi en reportagevideo sammen fra begivenheden.
Det giver en rød tråd fra indbydelse til afslutning og evaluering.
I Get Visual er det videojournalist Johnny Frederiksen, der er tovholder i vores produktionsafdeling for Visuel kommunikation. Han kommer med en baggrund i medieverdenen, men har også arbejdet i politiske organisationer og for virksomheder med behov for at løse den visuelle kommunikation ad nye veje.
Al produktion bliver udført i tæt samarbejde med Get Visuals andre specialister inden for produktion, design & branding og tv & streaming, så den endelige historiefortælling afspejler jeres visuelle identitet.
Vi skræddersyr den visuelle kommunikation, så den passer til din virksomhed eller organisation. Så lad os finde den løsning, der får dit møde til at være det, dine deltagere husker længe efter, det er slut.