Cases og referencer

Udvalgte cases og referencer

Store eller små arrangementer. Forskellige typer møder. Der findes altid en løsning.

Vi har udvalgt nogle eksempler på præsentationsløsninger, hvor udtrykket er forskelligt afhængig af, hvem der er afsender, hvor det foregår, og hvad der er budskabet.

De udvalgte cases er  kun et lille udpluk af de mange forskellige arrangementer,  vi designer og producerer. Vi kunne have valgt andre, og måske synes du, at vi mangler et eksempel på et møde, der ligner dit.

Få inspiration til dit arrangement

Kontakt os endelig. Vi vil gerne inspirere med andre cases og give et uforpligtende bud på dit arrangement.

Case VL: VL Døgnet 2019

VL Døgnet 2019 FN Byen
VL Døgnets logo var fremhævet på bagvæggen af scenen. I forlængelse af bagvæggen viste to LED-vægge præsentationerne sammen med talerne.

VL Døgnet har fokus på sammenhæng mellem mødested og det emne, der er på dagsorden. På VL Døgnet 2019 var dagsordenen de 17 Verdensmål, og FN Byen lagde hus til.

At det er et af de mest højaktuelle emner blev understreget af, at mere end 500 ledere fra hele landet havde fundet vej for at høre om og tage del i debatten om, hvordan vi kan nå i mål i 2030 med Verdensmålene.

VL Døgnet 2019 var bygget op med foredrag i plenum og tre forskellige sessions, hvor der blev præsenteret business cases og løsningsmodeller i forhold til også at gøre Verdensmålene til en god forretning.

Get Visual stod for scenografi, og undervejs sørgede vores teknikkere for lys, lyd og billede.

#VLDøgnet2019 #Verdensmålene #sdgs #VLDøgnet #dkbiz

Case LO & ITUC: International kongres og event

#ITUC18
Branding var en vigtig del af opgaven ved ITUC’s verdenskongres.

Den internationale organisation ITUC (International Trade Union Confederation) afholdt verdenskongres i København med danske LO som vært. Temaet var ”Building Workers’ Power: Change the Rules”, og det blev en storstilet kongres med show undervejs.

Get Visual var med allerede tidligt i planlægningsfasen, og i tæt dialog med kunden blev der fundet en løsning, som i sin helhed kunne matche både begivenheden og kundens forventninger til en international event.

Læs mere om kongressens tilblivelse med branding, tolkning og live streaming

Case Realdania: Branding på valgmøder

Realdania debatmøder med fokus på branding
Realdania satser på livskvalitet i det byggede miljø og bruger deres valgmøder til at brande foreningen

Når Realdania holder valgmøder, vælger de at gøre mødestedet til deres helt eget. Fra medlemmerne ankommer til de forlader stedet igen, møder de tydelig profilering af foreningen, så ingen er i tvivl om, hvem der afholder mødet.

Get Visual står for design og produktion. Alt bliver bygget op på stedet og pillet forsvarligt ned igen, så det kan genbruges ved næste møde. AV-løsningen følger samme profil – lige fra præsentation til pauseskærm.

For Realdania handler det om at vise samme høje kvalitet i deres møder som i det byggeri, de støtter og udvikler rundt i landet. Foreningens medlemmer er Danmarks boligejere, og de har indflydelse på, hvad Realdania støtter gennem deres valg af medlemmer til foreningens repræsentantskab.

Case EWC: Tolkning – 11 sprog ingen hindring

Tolkning Visit Carlsberg
Teknologi mødte historie i Carlsbergs smukke museum, der lagde øre til engelsk, dansk, finsk, fransk, tysk, græsk, italiensk, litauisk, polsk, russisk og serbisk

Når European Works Council holder møder, er der repræsentanter fra det meste af Europa, og mødet bliver holdt på engelsk. Set med danske øjne er det næppe en udfordring, men med 27 deltagere fra 16 forskellige nationer som fx Finland, Serbien og Italien, så kan engelsk pludselig blive en udfordring.

Med 20 tolke og det rigtige tekniske setup, lykkedes det at få alle til at tale sammen.

Case Novozymes: Kvartalsmeddelelse – live streaming og on demand video

Novozymes har valgt at lade Get Visual live streame deres offentliggørelse af kvartalsregnskabet. Den er efterfølgende gjort tilgængelig på deres hjemmeside, så alle kan se eller gense mødet.